Monday, August 28, 2006

谢谢各位

我决定留下了。。。

可是答应之后又很矛盾。。。

留下是因为不留的话,
再过两天就失业了。。。

再加上很多人都对我很好,
我解决问题,
开解我,
给予我支持,
帮我申诉,帮我改变工作性质。。。

虽然距离留下的时间并不多,
但是他们仍然尽心尽力帮助我。。。

XXX

可是答应之后,心情又变得低沉了。。。
烦恼工作
害怕承诺,
留了又不是那么喜欢
甚至还想逃。。。

XXX

尽管如此,我还是要谢谢各位。
谢谢每一位帮助过我的同事朋友。。。

3 comments:

  1. 既然决定留下, 那就继续努力咯!!
    身为朋友, 永远都支持你的!!!


    加油!!

    ReplyDelete
  2. Thank you, frankie.
    i wonder that maybe uncle tony knew these all before and told me that i will stay longer to work here and will work happly....

    dunno.

    maybe it is true.

    we just stay and see how is it to be...

    ReplyDelete
  3. Work is work...problem must face it, run away from it is not the advisable way... How many time you want to run away from it,right? Mummy, be strong, be firm... stand up and solve all the problem... Our family do not have loser,right?

    Son

    ReplyDelete

Popular Posts